2020年7月31日星期五

پانچ نوار اتوبوس سروو cncدستگاه پردازش اتوبوس آلمان

تفاوت بین اتوبوس عایق متراکم و اتوبان عایق هوا

استاندارد باریکه عایق بندی شده متراکم به شرح زیر است: 'پس از پوشاندن باریک برهنه با مواد عایق ، آن را نزدیک به محفظه کانال قرار دهید'. استاندارد بوش با عایق بندی شده از این قرار تعریف می شود: 'این بوش در محفظه با واشر عایق بندی شده و توسط محیط هوا عایق بندی می شود.' تفاوت اصلی بین این دو ساختار و عایق است. در هنگام انتخاب نوع اتوبوس ، باید از لحاظ فنی و اقتصادی آنها مورد توجه کامل قرار گیرد. از منظر انتخاب و کاربرد ، عملکرد و ویژگیهای دو شکل مختلف باند مورد بررسی قرار می گیرد.

دستگاه پانچ برشی

تجزیه و تحلیل باریک های عایق بندی شده از دیدگاه پردازش ، فرایند تولید پیچیده تر است. از نظر عملکرد ایمنی ، الزامات عایق نسبتاً زیاد است. مزایای آن عبارتند از: ظرفیت حمل بزرگ جریان ، اثر صرفه جویی در مصرف انرژی ، پایداری حرارتی پویا ، اندازه کوچک ، اتلاف حرارت خوب ، افزایش درجه حرارت پایین و برای انتقال جریان بزرگ بسیار مناسب است.

نوار اتوبوس با عایق هوا از منظر پردازش مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و فرایند تولید نسبتاً ساده است. از نظر عملکرد ایمنی ، الزامات عایق کاری نسبت به نوار اتوبوس عایق متراکم کمتر است و روش عایق بندی آن انعطاف پذیرتر (پیچیده شده یا پیچیده نشده) است ، و شیر آب مناسب است. مضرات آن عبارتند از: ظرفیت حمل جریان ضعیف ، افزایش دما ، مقدار امپدانس بزرگ ، اتلاف حرارت ضعیف و برای انتقال جریان زیاد مناسب نیست.

ظرفیت حمل کنونی (ظرفیت حمل فعلی) یک شاخص مهم برای ارزیابی محصولات باسبار است. تعداد زیادی از داده های آزمایش ثابت کرده است که ظرفیت حمل کنونی فرورفتگی های باریک عایق بندی شده نسبت به بوش های عایق شده هوا برتری دارد: ظرفیت حمل جریان رسانا های همان مشخصات با یک سطح فعلی یا حتی بیشتر متفاوت است. دلیل اصلی عدم تحمل ضعیف ظرفیت باربندی عایق هوا مقدار امپدانس بزرگ ، تلفات زیاد و ضعف گرمازدایی است که منجر به یک جریان مجاز کوچک می شود دستگاه خم کن باند cnc. این امر به ویژه در مجاری اتوبوس با عایق هوا با جریانهای بزرگ مشهود است. به عنوان مثال ، 'یک شکاف باسربار از شکافهای با ضخامت عایق باس استفاده می کند ، چگالی جریان را می توان در حدود 1. SjAm انتخاب کرد ؛ شکاف های باسری با عایق هوا فقط می توانند در حدود 1.2A / mmZ انتخاب شوند. در این روش ، با همان شرایط فعلی ، سطح مقطع دوم (هادی) بسیار بزرگتر است و در نتیجه هزینه ها و منابع تلف شده افزایش می یابد.

دستگاه سرو سرو cnc

没有评论:

发表评论