2020年7月15日星期三

رابطه بین طرح باری و ظرفیت حمل فعلی

رابطه بین طرح باری و ظرفیت حمل فعلی

دستگاه خم شدن اتوبوس مالزی

ظرفیت حمل بار فعلی اتوبان از زمانی که به صورت افقی قرار گیرد بیشتر از آن است. به طور کلی ، هنگامی که اتوبوس مسطح گذاشته شده و عرض آن از 60㎜ کمتر باشد ، ظرفیت حمل فعلی 0.95 برابر از اتوبوس عمودی است ، و هنگامی که عرض از 60㎜ بیشتر است ، ظرفیت بارگیری فعلی عمودی 0.92 برابر است ، این امر به این دلیل است که عملکرد اتلاف گرما هنگام ایستادن بهتر از هنگام قرار دادن تخت است.

3.3 مقدار ظرفیت حمل

با توجه به مواد مختلف اتوبوس ، ظرفیت حمل فعلی نیز در همان درجه حرارت متفاوت است. در تجهیزات تابلو و کنترل ، نوار اتوبوس مستطیل شکل مس نوار اتوبوس مستطیل شکل اصلی است. مقدار ظرفیت حمل فعلی آن را می توان به طور کلی با توجه به کتابچه های طراحی مختلف یافت. بر اساس سالها تجربه ، نویسنده فرمول محاسبه ساده ظرفیت نگهدارنده جریان باسبار (AC) را هنگام ایستادن به طور ایستاده از طریق آمار ظرفیت حمل بار فعلی باربر در کتابچه های مختلف خلاصه می کند.

ظرفیت حمل فعلی (A) باریک مس مستطیل شکل تک لایه در 40 ℃:

Id = k (b + 8.5) ساعت

دستگاه خم کن بورسی بوقلمون

در فرمول ، b ضخامت باسبار (میلی متر) است. h عرض بازوبند (میلی متر) است. k ضریب (A / mm) است.

رابطه بین ظرفیت حامل فعلی باریبار مس مضاعف و لایه باند تک لایه در 40

I2 = (1.58 8 1.56) شناسه

در فرمول ، I2 ظرفیت حمل فعلی (A) اتوبوس مسی دو لایه است. Id ظرفیت حمل فعلی (A) اتوبوس مس تک لایه است. ضریب 1.58 ~ 1.56، به طور کلی 1.58 برای اتوبوس 10 100 100 است. 1.57 برای 10 80 80 ، 1.57 برای 6 60 60 و 1.56 برای 6 60 60 است.

رابطه بین ظرفیت حمل کنونی باریبار مس 3 لایه و باند مسی تک لایه در 40 ℃ است:

I3 = 2Id

دستگاه تولیدکننده ماشین آلات خم کننده اتوبوس در خوجند

در فرمول ، I3 ظرفیت حامل فعلی چهار باند مس (A) است.

در دمای 40 the ، رابطه بین ظرفیت حمل فعلی باسبار مس 4 لایه و باریک مس تک لایه است (این نوع گزینه توصیه نمی شود ، بهتر است به جای آن از یک نوار باریک مخصوص استفاده کنید)

没有评论:

发表评论