2020年7月31日星期五

قیمت ماشین خم کنخط اتوبوس

تعریف و کاربرد نوار مس (اتوبوس مس)

عملکرد دستگاه باسبار

نوار مس یک محصول رسانا با جریان بزرگ است ، برای مهندسی برق مانند لوازم برقی با ولتاژ بالا و پایین ، کنتاکت سوئیچ ، تجهیزات توزیع برق ، مجاری اتوبوس و غیره مناسب است همچنین در ذوب فلز ، آبکاری الکتروشیمیایی ، سود سوز آور شیمیایی و سایر پروژه های بزرگ ذوب الکترولیز فعلی. میله الکتریکی مس از مزایای مقاومت کم و قابلیت خم شدن زیاد برخوردار است.

\u0026 nbsp؛

نوار مس ، همچنین به عنوان نوار اتوبوس مس ، نوار اتوبوس مسی یا میله اتوبوس مسی ، نوار زمینی مس ، همچنین از جنس مس ساخته شده است ، هادی طولانی با مقطع مستطیل یا مستطیل چمبر (گوشه گرد) ، ساخته شده از مواد آلومینیومی است. ردیف هایی که نقش حمل تجهیزات فعلی و اتصال برق را در مدار دارند. در حال حاضر ، الزامات كيفي بارهاي مس در استاندارد GB / T 5585.1-2005 اجرا مي شود.

خم نوار اتوبوس برای فروش

از آنجا که مس هدایت الکتریکی بهتری نسبت به آلومینیوم دارد ، میله های مسی به طور گسترده در تجهیزات الکتریکی بخصوص در دستگاه های توزیع برق کامل استفاده می شوند. به طور کلی میله های اتوبوس A ، B ، C ، N فاز و میله های اتوبوس PE در کابینت توزیع برق از میله های مس استفاده می شود دستگاه برش و خم کن برقی. میله های مسی معمولاً با حروف فاز رنگی یا با رنگ فاز رنگی پوشیده شده اند. میله های مس فاز A به رنگ 'زرد' مشخص شده اند ، فاز B 'سبز' و فاز C 'قرمز' است. ، فاز N رنگ 'آبی روشن' است ، نوار اتوبوس PE رنگ 'زرد-سبز' است.

میله های مسی عمدتا در مدارهای اولیه استفاده می شوند (میله های مسی برای سیمهای فاز جریان بالا ، خنثی و زمینی استفاده می شوند) و اتصال اجزای اولیه با جریان های بزرگتر در کابینت های برقی نوارهای مسی مانند ردیف برق است. اتوبار اصلی بین کابینت و کابینت متصل است. باندبار اصلی به سوئیچ الکتریکی (قطع کننده ، قطع کننده مدار و غیره) تقسیم شده است. میله های مسی قلع و میله های مسی لخت است. به طور کلی ، آبکاری قلع و آغشته سازی یا خمیر رسانا به نقاط اتصال نوار مس در کابینت برقی اضافه می شود. در فضای آزاد از محافظ آستین برای گرم کردن استفاده شده است و برخی از آنها از رنگ عایق ساخته شده است. مهمترین نکته در استفاده از میله های مسی ، ظرفیت حمل جریان است. نوار مس مناسب را با توجه به اندازه فعلی انتخاب کنید. پیچ های اتصال باید سفت شوند ، در غیر این صورت نوار مس هنگام بزرگ بودن ممکن است سوزانده شود.

没有评论:

发表评论