2020年7月15日星期三

نحوه انتخاب مجرای اتوبوس

نحوه انتخاب مجرای اتوبوس

طبقه بندی او از مجاری اتوبوس به دلیل موارد مختلف استفاده به مجاری اتوبوس AC ، مجاری اتوبوس DC ، مجرای اتوبوس نسوز و مجرای اتوبوس ضد آب و غیره تقسیم می شود. این پوسته از آلیاژ فولاد یا آلومینیوم ساخته شده است ، انواع زیادی وجود دارد. با توجه به وضعیت فعلی انتخاب پروژه ، مجرای اتوبوس AC (که معمولاً به عنوان مجرای اتوبوس معمولی شناخته می شود) هنوز هم موقعیت غالب بازار را اشغال می کند. مجاری اتوبوس معمولی با توجه به فرم ساختاری به مجرای اتوبوس متراکم متراکم و مجرای اتوبوس با عایق هوایی تقسیم می شوند (مجرای اتوبوس تقویت شده باید متعلق به دسته مجاری اتوبوس با عایق هوا باشند). نام و مدل محصول باید مطابق با استاندارد استاندارد BJ Hall 375.21-199 'روش تولید سوئیچ ولتاژ کم و تجهیزات کنترل تجهیزات مدل محصول بخش 1: سوئیچ ولتاژ کم' باشد. نام محصول و روش تلفیقی مدل به شرح زیر است:

دستگاه برش پانچ هیدرولیک cnc

2. استانداردهای لازم برای صندوق عقب

استاندارد ملی برای ترانزیت اتوبوس ها عبارت است از: GB7251.2-1997 GB7251.2 'بخش 2 کلید و تجهیزات کنترل ولتاژ کم: الزامات ویژه برای سیستم ترانزیت اتوبوس (صندوق عقب).' این استاندارد معادل تصویب IEC60439-2: 1987 است. استانداردهای صنعت اجرا شده عبارتند از: JB51-l990 (سیستم ترانشین اتوبوس با عایق هوای (ترانکشن اتوبوس با عایق هوایی) '' ، BJ Peng 662-1992 'سیستم ترانزیت اتوبوس متراکم متراکم (ترانشه اتوبوس با ضخامت متراکم)'. این دو استاندارد براساس الزامات عملکرد ایمنی محصولات الکتریکی براساس استانداردهای ملی بندها ، محتویات و الزامات خاصی را اضافه کرده است ، که این امر مبنای ضمانت برای ایمنی و قابلیت اطمینان محصولات باسبار برای استفاده از بنگاههای تولیدی بوبار را فراهم می کند. JB Tingor327-20 () استاندارد 2 (سیستم تنه زنی اتوبار نسوز (تنه اتوبوس های نسوز) 'استاندارد صنعت برای ترانشه های باری است که در مناسبت های نسوز مورد استفاده قرار می گیرد.

خط پردازش اتوبوس

没有评论:

发表评论