2020年7月31日星期五

پانچ برشی(2)برش برقی هیدرولیک سرو سرو cnc

انتخاب بوته های عایق بندی شده متراکم و کاشت باریک عایق بندی شده توسط هوا

انتخاب معقول مجاری اتوبوس می تواند ایمنی و قابلیت اطمینان سیستم انتقال و توزیع را تا حد زیادی بهبود بخشد. با توجه به ویژگی های متفاوت هر دو نوع متراکم و هوا ، توصیه می شود مجرای اتوبوس عایق متراکم را برای خطوط اصلی ، قطعات فیدر و مکان هایی با سطح جریان بالاتر سیستم توزیع انتخاب کنید. برای مکان هایی که شعبه های بیشتری دارند و سطح فعلی پایین تر دارند ، می توانید باریکه ای با عایق هوا را انتخاب کنید. به طور خلاصه ، بهترین برنامه استفاده این است: مجرای اتوبوس غلیظ را برای جریان های بزرگ انتخاب کنید ، و برای جریان های کوچک کانال های اتوبوس عایق هوا را انتخاب کنید. مزایای آن عبارتند از: ظرفیت حمل کامل جریان ، از دست دادن کم ، واکنش پذیری متعادل ، استفاده آسان و کاهش هزینه.

برش باند سروی cnc

انتخاب محدوده خاص توصیه می شود: جریان نامی بالاتر از 1250A باید با یک باریک عایق بندی شده انتخاب شود. زیر 1250A باید با یک بوش با عایق هوایی یا باریکه عایق بندی شده انتخاب شود. دلیل عدم استفاده از اتوبارهای عایق هوا بالاتر از 1250A مناسب نیست: تلفات زیاد و هزینه زیاد خم cnc. مثال: ضریب ولتاژ پایین یک پست فرعی در تیانجین دارای رتبه فعلی 3150A است. در مرحله اولیه ، یک شکاف باسبار عایق هوا انتخاب شده است. مساحت هادی آن مطابق با سطح مقطع هادی از شکاف باریک با عایق (همان سطح فعلی) انتخاب می شود. در آزمایش نمونه برداری میدانی ، مقدار افزایش دما به 90K رسیده است که 30K بالاتر از حد استاندارد است. پس از تنظیم ، نوار اتوبوس متراکم عایق انتخاب شد. پس از آزمایش ، افزایش دما فقط 50K بود ، و محصول مطابق با استاندارد استاندارد بود.

هنگامی که کاربر مجرای اتوبوس را انتخاب می کند ، باید نوع و میزان حفاظت از مجرای اتوبوس با توجه به مکان های مختلف استفاده تعیین شود و سطح فعلی مجرای اتوبوس با توجه به ظرفیت مورد نیاز تعیین شود. شایان ذکر است که محصولات باریبار ارائه شده توسط کارخانه باید با محصولاتی که از تست نوع جامع عبور داده اند ، سازگار باشد. به سختی از آزمایش نوع جلوگیری کنید ، یک محصول است ، اما محصول دیگری در اختیار کاربران قرار می گیرد. آزمایش انتقال نیرو در این پروژه نمی تواند به عنوان پایه ای برای بررسی جامع عملکرد عملکرد مجرای اتوبوس مورد استفاده قرار گیرد. جریان تست انتقال نیرو در پروژه بسیار اندک است و نمی تواند به شرایط عملیاتی پر بار برسد ، که نمی تواند هیچ مشکلی را توضیح دهد. آزمایش آزمایشی باسبار باید یک کار طولانی مدت و پر بار باشد ، بنابراین می توان ارزیابی کرد که آیا ظرفیت حمل جریان باس به رتبه مشخص شده و قابلیت اطمینان مواد عایق رسیده است.

برش نوار اتوبوس سروو cnc

没有评论:

发表评论