ویژگی های انتخاب مقطع بصری و هادی
هنگامی که از میله های مستطیل چند مستطیل به طور موازی در یک مدار استفاده می شود ، فاصله بین میله ها نباید از ضخامت باسبار کمتر باشد. فاصله بین لبه های فاصله دارهای مجاور باید بیشتر از 5 میلی متر باشد. فاصله ها باید از مواد عایق مقاوم در برابر شعله ساخته شوند.
6.9 در هنگام بستن اتوبوس ها ، سطح تماس بین دو باس باید محکم به هم وصل شده و از بست های سطح صاف استفاده شود. مقاومت پیچ نباید کمتر از 4.8 باشد. در طول اتصال ، باید واشرهای (مسطح) در هر دو طرف باسبار وجود داشته باشند. بین پیچ و مهره های مجاور باید فاصله مشخصی بیش از 3 میلی متر وجود داشته باشد و در سمت مهره از واشرهای بهاری یا آجیل قفل استفاده شود. وقتی نوار اتوبوس به صورت افقی قرار می گیرد ، پیچ های عبور از پایین به بالا پوشیده می شوند. در موارد دیگر ، آجیل ها باید در قسمت نگهدارنده قرار بگیرند ، یعنی قسمت فوقانی ، طرف بیرونی یا سمت راست. طول پیچ باید بیش از 3 سگک برای مهره باشد.
6.10 بوبرهای پنل DC باید در بالای صفحه نصب شوند. در صورت استفاده در یک واحد ، می توان آن را در وسط پنل نصب کرد. اما هر دو انتها باید با تکیه گاه عایق ثابت شوند.
6.11 ترتیب توالی فاز نوار اتوبوس ، هنگامی که طراحی مشخص نشده است ، مطابق با الزامات جدول 5 (مشاهده شده از قسمت جلوی دستگاه) است. در شرایط خاص ، اگر ترتیب در این دنباله فاز باعث ایجاد مشکل در پیکربندی اتوبار شود ، ممکن است مفاد این مقاله رعایت نشود.
6.12 فاصله و فاصله از خزش
ترخیص کالا از گمرک برقی ZDPZ ، ZDX 5 5.5mm ، ZDXL ، GGD ≥ 8 میلی متر؛ فاصله خزش ZDPZ ، ZDX ≥ 8mm ، ZDXL ، GGD ≥ 10mm.
6.13 انتخاب مقطع بصری و هادی
6.13.1 مقاطع اتوبوس ها و سیم ها باید مطابق نقشه های طراحی انتخاب شوند ، اما حداقل مطابق با نیازهای فعلی ظرفیت جدول 6 ، جدول 7 ، جدول 8 و جدول 9 باشد.
ترتیب ترتیب توالی مرحله فاز اتوبوس جدول 5 | ||||
دسته < / دهانه> |
آرایش عمودی |
آرایش افقی |
خط | |
cross < / دهانه> flow < / دهانه> \u0026 nbsp؛ |
فاز A |
on |
eft |
far |
فاز B |
in |
in |
in | |
فاز C |
under |
right |
نزدیک | |
خط N |
دفعه بعد |
سمت راست دوم |
دفعه بعد | |
PENline < / دهانه> |
Lowermost |
صحیح تر |
اخیر | |
\u0026 nbsp؛ | ||||
DC < / دهانه> |
+ الکترود مثبت |
on |
left |
far |
- الکترود منفی |
under |
right |
نزدیک |
6.13.2 اگر نقاشی نشان دهنده سطح مقطع اتوبوس یا سیم نیست ، باید با توجه به ظرفیت حمل فعلی و عوامل جامع احتمالی مانند استرس و افت ولتاژ انتخاب شود. ظرفیت حمل فعلی اتوبوس خنثی به عنوان نیمی از ظرفیت حمل فعلی خط فاز مطابق شکل نشان داده شده است.
\u0026 nbsp؛
没有评论:
发表评论