2020年7月31日星期五

دستگاه های ساخت بسبریدستگاه برش و خم کردن استیل

الزامات فرآیند تولید و نصب Busbar

برش باند هیدرولیک

\u0026 nbsp؛ پیکربندی اتوبوس ها باید افقی ، عمودی ، تعریف شده ، مرتب و زیبا باشد. اتصالات دامان باید به طور طبیعی تصادفی باشد و بدون استرس نصب به درستی نصب شود. ناحیه تماس واقعی اتصالات دامان نباید از سطح مقطع باریک کمتر از دو برابر باشد.

6.2 به جز خم شدن و پرتوهای لازم ، خود نوار اتوبوس نباید خم شود.

6-3- سطح باندبار بعد از خالی کردن و صاف کردن باید صاف و صاف باشد و هیچ گونه خراش و خراش مشخصی در آن دیده نشود. لبه های سوراخ دار باید صاف و محکم باشد.

6.4 شکل خمشی معمولی نوار اتوبوس در شکل 1 و شکل 2 نشان داده شده است ، و شعاع خمش مطابق جدول 2 و جدول 3 اجرا می شود. وقتی نوار اتوبوس صاف باشد ، هیچ ترکیبی ظاهر نمی شود ، و هنگامی که نوار اتوبوس به صورت قائم خم شده است ، هیچ چین و چروک و پیچشی آشکار ظاهر نمی شود.

برش پانچ برقی هیدرولیک

6.5 برای خم شدن و نصب نوار اتوبوس باید ایمنی کارکرد الکتریکی تا حد امکان در نظر گرفته شود و مسافت کافی در نظر گرفته شود تا کاربر بتواند وارد خط شود و نصب و نگهداری آن راحت است شرکتهای خمشی مس. باید توجه ویژه ای به نصب سیم کشی سر شمع روی قطع کننده مدار هوا و فیوز به داخل شود.

6.6 هنگامی که نوار باریک نیاز به نقاشی دارد ، رنگ باید اسپری شود یا رنگ شود. رنگ باید یکنواخت باشد ، لبه ها باید شسته و رفته باشند ، و نباید نشتی رنگ یا ساییدگی داشته باشد و هیچ رنگی نباید در همپوشانی باس بکشید. همان مؤلفه ،

مرز رنگ هر اتوبوس فاز در همان انتها باید عاری از بی نظمی باشد. حد رنگ اتوبوس با هم پوشانده شده در شکل 3 نشان داده شده است ، و حد رنگ خط ثانویه متصل به اتوبوس در شکل 4 نشان داده شده است.

6.7 تنظیمات اتوبوس ها باید اتصالات دامان را به حداقل برساند. اتصال آن شکل 3 محدودیت رنگ اتصال باسبار شکل 4 محدودیت رنگ نوار باند ثانویه متصل به بازوبند

روش های معمول و مشخصات پیچ های مورد استفاده

دستگاه نوار اتوبوس cnc

没有评论:

发表评论