2020年7月31日星期五

دستگاه پانچ(2)دستگاه پانچ برش

اثر الکترودینامیکی اتوبوس

\u0026 nbsp؛ برای سیستم 31.5kA / 4S ، حداقل سطح مقطع باریک مس زمینی:

S = 330 × 86.7 = = 287mm2

دستگاه خم کن بصری استفاده شده است

مطابق با فرمول فوق محاسبه شده ، مربوط به جریانهای تحمل کوتاه مدت دارای رتبه های مختلف ، مربوط به چندین جریان مقاومت در برابر کوتاه مدت معمولی که در تجهیزات کنترلی و کنترلی ، حداقل مقاومت سطح مقطع دنده و حداقل مشخصات سطح ماسه بار استفاده می شود و باندبار آلومینیومی استفاده شده در جدول 1 نشان داده شده است:

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ جدول 1

Busbar kA / 4s 25 31.5 40 63 80

مشخصات باربر مس در تجهیزات 50 × 6 60 60 6 80 × 6 یا 60 × 8 80 × 10 100 × 10

مشخصات پایه باریک مس 50 × 5 50 × 6 50 × 8 80 × 8 80 10

مشخصات بوبار آلومینیوم در تجهیزات 80 × 6 یا 60 × 8 80 × 8 100 100 × یا 10 80

تجهیزات باریک مس

حداقل سطح مقطع (mm2) 260 330 420 660 840

نوار اتوبوس آلومینیومی در تجهیزات

حداقل سطح مقطع (mm2) 425 540 685 1075 1365

4.2 اثرات الکترودینامیکی بارهای

نوار اتوبوس هادی است که دارای جریان است. هنگامی که یک جریان جریان می یابد ، به ناچار نیرویی در نوار اتوبوس ایجاد می کند. نیرویی که اتوبوس روی جریان وارد می کند ، مربوط به جریان ، شکل اتوبوس و فاصله بین اتوبوس ها است. اتوبوس هایی که به موازات قرار می گیرند رایج ترین در تابلو برق هستند.

حداکثر طول بازوبند (حداکثر فاصله بین دو تکیه گاه) را مطابق جریان اوج دارای مقاومت تعیین کنید

اصل: استرس بازیگری که بر روی باندبار کیلوگرم بر سانتیمتر مربع استرس مجاز باروبند عمل می کند.

فرمول: js = 1.76L2ich2 -3 10-3 / aW≤y

در فرمول: js — استرس اقدام به اتوبوس ، kg / cm2؛

Y - حداکثر تنش در میله اتوبوس مجاز است ، 1400 هنگامی که نوار اتوبوس مس باشد ، و 700 وقتی که نوار اتوبوس آلومینیومی باشد.

فاصله L- پشتیبانی بین اتوبوس (سانتی متر)؛

کد ماشین hs

A — فاصله بین یکدیگر (سانتی متر)؛

ضریب ضریب قطر اتوبوس W —— مستطیل ، cm3؛

مقاومت در برابر Ich peak مقاومت در برابر جریان ، (kA)

طبق فرمول فوق:

حداکثر بازوی مس نوار مس L L MAX≤ (1400aw 103 / 1.76 ich2) 1/2 = 892 (aw) 1/2 / ich

حداکثر طول نوار اتوبوس آلومینیومی L آلومینیوم MAX≤ (700aw 103 / 1.76 ich2) 1/2 = 631 (aw) 1/2 / ich

ضریب بخش اتوبوس مستطیل شکل:

برای اتوبوس سه فاز مرتب شده ، وقتی اتوبوس مسطح است. یا برای اتوبوس سه فاز مرتب شده عمودی ، وقتی اتوبوس به صورت عمودی قرار گرفته است: (یعنی جهت ضخامت اتوبوس برعکس است ، در این زمان اثر نیرو خوب است)

W1 = 0.167bh2؛ که در آن h عرض اتوبوس (سانتی متر) و b ضخامت اتوبوس (سانتی متر) است. W را برای بدست آوردن فرمول بالا جایگزین کنید

L مس MAX≤365h (ab) 1/2 / ich

L آلومینیوم MAX≤258h (ab) 1/2 / ich

به عنوان مثال: برای یک سیستم 31.5kA ، ICH 80kA را می گیرد ، مثلاً برای تابلوی KYN28-12 a = 28 ، برای حداکثر بازوی بوشهای نوع TMY100 × 10 و LMY100 × 10. عرض باریک 100/10 = 10cm و ضخامت آن 10/10 = 1cm است.

L مس MAX≤240 (سانتی متر).

آلومینیوم L MAX≤170 (سانتی متر

برای اتوبوس سه فاز مرتب شده ، وقتی اتوبوس به صورت عمودی قرار گرفته است. یا برای اتوبوس سه فاز مرتب ، به طور عمودی ، هنگامی که اتوبوس مسطح است: (یعنی جهت عرض اتوبوس روبرو است ، در حال حاضر اثر الکترودینامیکی خوب نیست)

W2 = 0.167b2h؛

سپس: L مس MAX≤365b (ah) 1/2 / ich

L آلومینیوم MAX≤258b (ah) 1/2 / ich

没有评论:

发表评论