2020年7月31日星期五

دستگاه پردازش خودکار بصریدستگاه اتوبوس

محاسبه توانائی Busbar

\u0026 nbsp؛

\u0026 nbsp؛ I4 = 2.45Id

در فرمول ، I4 ظرفیت حمل فعلی چهار باند مس (A) است.

توجه: میله های دو لایه و بالاتر از مس به معنای عدم وجود شکاف هوا بین باریک دو لایه برابر با ضخامت باند است.

رابطه تبدیل بین اتوبوس در دمای محیط 40 ℃ و دمای محیط 25 ℃ است:

دستگاه خم اتوبوس در خوجند

I40 = 0.85I25

در فرمول ، I40 ظرفیت فعلی حمل اتوبوس در 40 ℃ (A) است. I25 ظرفیت حمل بار فعلی اتوبوس در 25 درجه (A) است.

رابطه تبدیل بین بارگیری بارهای مس و اتوبارهای آلومینیومی با مشخصات مشابه در شرایط دمای محیط مشابه:

IAl = ICu / 1.3

در فرمول ، ICu ظرفیت حمل فعلی اتوبوس مس است. IAl ظرفیت حمل فعلی اتوبوس مس است.

به عنوان مثال ، مطابق فرمول فوق ، ظرفیت حمل فعلی اتوبوس TMY100 10 به شرح زیر است:

دستگاه خم نوارپرس نوار فشار

لایه منفرد: 100 × 18.5 = 1850A. دفترچه جستجو 1860A است. این داده ها مبتنی بر 'مقررات دستگاه توزیع ولتاژ بالا' است که توسط وزارت آب و برق صنعت مطبوعات چین صادر شده است.

دو لایه: ظرفیت حمل 2: 2 (TMY100 10):

1.58 18 1850 = 2923 (A)؛ [دفترچه راهنما 2942A است]؛

سه لایه: ظرفیت حمل 3 3 3 (TMY100 10):

1850 × 2 = 3700A [راهنمای کاربر را برای 3780A بررسی کنید]

کلیه محاسبات فوق کاملاً به داده های موجود در دفترچه راهنما نزدیک است ، و می توان قدرت باسبار را مطابق فرمول فوق محاسبه کرد.

توضیحات

(1) فرمول محاسبه فوق برای میله های اتوبوس 12 120 و مشخصات زیر قابل استفاده است.

(2) برای ظرفیت حمل فعلی اتوبوس شکل ، توصیه می شود برای محاسبه از چگالی جریان اقتصادی استفاده شود.

4 اثرات حرارتی و الکترودینامیکی بارها

4.1 اثر حرارتی اتوبوس

4.1.1 اثر حرارتی نوار اتوبوس به اثر حرارتی اشاره دارد که میله اتوبوس به دلیل جریان جریان می تواند تحت شرایط مشخص از آن استفاده کند. در تجهیزات سوئیچینگ و تجهیزات کنترلی ، آن را به جریان مقاومت در برابر کوتاه مدت (IK) منتقل شده توسط باسبار در مدت زمان مشخص شده در شرایط استفاده و عملکرد مشخص اشاره می کند.

4.1.2 حداقل سطح مقطع اتوبوس را با توجه به جریان مقاومت در برابر کوتاه مدت تعیین کنید

مطابق فرمول موجود در GB3906-1991 '3.6-40.5kV AC فلزی محصور و تجهیزات کنترل' [ضمیمه F]: S = (I / a) (t / θ) 1/2 برای تعیین حداقل سطح مقطع بار اتوبوس

در فرمول:

S — حداقل سطح مقطع میله اتوبوس ، mm2؛

I - کوتاه مدت مقاومت در برابر جریان فعلی ، A؛

ضریب — مواد ، مس 13 ، آلومینیوم 8.5 است.

مدت زمان اتصال کوتاه ، s؛

افزایش دما (K) ، به طور کلی برای هادی های برهنه 180K و برای مدت زمان 4s 215K.

برای سیستم 31.5kA / 4S ، حداقل سطح مقطع قطار بوش مس:

S = (31500/13) × (4/215) 1/2 = 330 mm2

رابطه بین حداقل سطح مقطع اتوبوس آلومینیومی و حداقل سطح مقطع اتوبوس مس:

SAl = 1.62SCu

در فرمول ، SAl حداقل سطح مقطع اتوبوس آلومینیومی است. SCu حداقل سطح مقطع اتوبوس مس است.

برای سیستم 31.5kA / 4S ، حداقل سطح مقطع اتوبوس آلومینیومی:

SAl = 1.62 × 330 = 540 mm2

مطابق مقررات 7.4.3 در DL404-1997 'شرایط فنی برای تنظیم سوئیچ ولتاژ با سرعتی بالا در محیط داخلی' ، نوار باند زمینی و سطح مقطع هادی متصل به آن باید بتواند 87٪ از امتیاز کوتاه را محاسبه کند دستگاه خرد کردن مس. جریان شکستن پلاک نام. حداقل سطح مقطع اتوبوس زمینی تحت ظرفیت اتصال کوتاه سیستم (زمان اتصال کوتاه 4S است).

دستگاه خم کن بصری قابل حمل

没有评论:

发表评论